Home E Media E Samenwerking Kokomo Beach en F.E.L.I.S.

Samenwerking Kokomo Beach en F.E.L.I.S.

[:nl]Curacao, Willemstad, Otrobanda – Samenwerking Kokomo Beach en Stichting F.E.L.I.S

Kokomo Beach bedrijfsleidster Pamela Madern draagt Stichting F.E.L.I.S een warm hart toe. Onlangs hebben de kinderen een dagje bij Kokomo kunnen zwemmen onder het genot van limonade, friet en ijs. Dit was wederom een onvergetelijke dag voor de kinderen. Brainpower verzorgde een special-guest optreden tijdens Kokomo Beach Full Moon Party in Augustus en de rapper/ambassadeur heeft een bijzondere afspraak met de enthousiaste organisatie kunnen maken. ‘We zaten beiden op dezelfde lijn om een speciale dag voor de kinderen van F.E.L.I.S op te zetten. Ik ben erg blij en dankbaar dat we dit hebben kunnen realiseren.’

[:en]Curacao, Willemstad, Otrobanda – Cooperation Kokomo Beach and Foundation F.E.L.I.S

Kokomo Beach bedrijfsleidster Pamela Madern draagt Stichting F.E.L.I.S een warm hart toe. Onlangs hebben de kinderen een dagje bij Kokomo kunnen zwemmen onder het genot van limonade, friet en ijs. Dit is wederom een onvergetelijke dag voor de kinderen. Brainpower verzorgde een special-guest optreden tijdens Kokomo Beach Full Moon Party in Augustus en de rapper/ambassadeur heeft een bijzondere afspraak met de enthousiaste organisatie kunnen maken. ‘We zaten beiden op dezelfde lijn om een speciale dag voor de kinderen van F.E.L.I.S op te zetten. Ik ben erg blij en dankbaar dat we dit hebben kunnen realiseren.’
Kokomo Beach business leader Pamela Madern loves the work of Foundation FELIS. Recently, the children stayed a day at Kokomo for a swim while enjoying lemonade, fries and ice cream. This is another unforgettable day for the kids. Brainpower gave a special-guest appearance at Kokomo Beach Full Moon Party in August and the rapper / Ambassador amde a special agreement with the enthusiastic staff of Kokomo Beach. “We were both on the same level to organize a special day for the children of FELIS. I am very happy and grateful that we have been able to achieve this day. “

[:]

Wil je vrijwilligerswerk doen?

Lees dan meer over het European Solidarity Corps

Videoclip

Opgenomen met de kinderen van Stichting F.E.L.I.S. Curacao en opgedragen aan ons project door Hip Hop artiest en songwriter Brainpower.

Media archief